معرفی اپلیکیشن: Airmail اپلیکیشن همه کاره ایمیلی برای iOS
نوشته شده توسط : وب خاص

اگر نگاهی به اپلیکیشن های ایمیلی پرطرفدار بیاندازیم، متوجه نوآوری هایی خاصی در هر کدام می شویم که آنها را محبوب کرده است مثلاً Sparrowبه دلیل سادگی باورنکردنی اش ، Mailbox به دلیل اسنوز و اینباکس به دلیل باندل ها و کارت های هوشمندش. این اپلیکیشن ها روش کار ما را با ایمیل تغییر دادند، بنابراین شاید انتشار نسخه iOS اپلیکیشن Airmail که ویژگی متمایز خاصی هم ندارد خیلی به چشممان نیاید. البته با وجودی که این اپلیکیشن نوآوری منحصر به فردی را معرفی نمی کند، قابلیتی دارد که کمتر اپلیکیشن موبایلی دارا است: با این اپلیکیشن می توانید هر کاری دوست دارید انجام بدهید.

eed-95064f5310d0

 

 

 

 

 

 

 

 

این اپلیکیشن پلتفرم iOS هم مانند Airmail پلتفرم OS X، که در چند سال گذشته یکی از بهترین کلاینت های ایمیل در مک بوده است، گزینه های متعددی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این اپلیکیشن به شما امکان می دهد هر کاری را که دوست دارید با ایمیل انجام دهید: اسنوز، فیلتر، تعامل با اپلیکیشن های سوم شخص – و شاید امکاناتی که تا به حال به ذهنتان هم خطور نکرده است ، از تعیین صدای نوتیفیکیشن های اینباکس تا ایمیل های برگشتی و تغییر پوشه بندی جیمیل. تعداد امکانات موجود در این اپلیکیشن از هر اپلیکیشن موبایلی دیگری بیشتر است.


بسیاری از قابلیت های این اپلیکیشن را می توانید به میل خود تغییر دهید. می توانید ظاهر فعالیت هایی مثل ستاره دار کردن و به اشتراک گذاری را تغییر بدهید و حتی می توانید ترتیب منوهای اصلی را به میل خود مرتب کنید.


لئوناردو چیانتینی که یکی از توسعه دهندگان این اپلیکیشن است گفته است که با تعداد زیاد گزینه منظور شده در این اپلیکیشن آنها قصد داشته اند پاسخگوی کاربران با نیازهای متفاوت باشند. این اپلیکیشن بیشتر بر کاربران حرفه ای تمرکز دارد که از اینباکس خود استفاده زیادی می کنند.


این اپلیکیشن در حال حاضر در اپ استور به قیمت 4.99 دلار در دسترس است و بر روی آیفون و اپل واچ فعال می شود. نسخه آیپد آن به زودی عرضه خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: